моля за помощ те4е ми антифриз в купето от страната на пътника мисля 4е е радиатора на парното или кран4ето как мога да стигна до него трябва ли да разглабям таблото и как то4но да стане свалил съм пластмасата то към пътника но нисхто не се вижда от коя страна да разглабям и как то4но мерси предваритално за помоща
Известие
Collapse
No announcement yet.
теч на антифриз в купето
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от simitli Покажи съобщениемоля за помощ те4е ми антифриз в купето от страната на пътника мисля 4е е радиатора на парното или кран4ето как мога да стигна до него трябва ли да разглабям таблото и как то4но да стане свалил съм пластмасата то към пътника но нисхто не се вижда от коя страна да разглабям и как то4но мерси предваритално за помоща. По-добре дай 150 кинта в сервиза и не се занимавай, филма е руски, с елементи на опълчение.
Arena Coast Customs
Comment
-
Кранчето може и сам да си го смениш. При мен е долу при педалите от дясно има 2 пластмаси с 3 болта. Кранчето се държи на още 2-3 болта и в него влиза един маркуч. Като стигнеш до кранчето ще видиш дали капе от него, но ако ти е както при мен при педалите, ще имаш вода от лявата страна в купето, а не от дясно, както е при теб. Успех!
Comment
-
а каде другаде го слагат тва кранче щот при мен там няма нищо 1997с климатик
---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:11 ----------
soldier мерси за изчерпателния отговор но при мен явно крана е некаде другаде ако изобщо има деsamo alfa romeo
Comment
-
Ако колата е с новото табло,няма кранче,взъдушния поток се управлява с клапи.Радиатора се вади откъм пасажера,но се сваля половината табло и централната конзолаНе е лесна работа,и както каза Пастора,не стааа пред блока
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеАко колата е с новото табло,няма кранче,взъдушния поток се управлява с клапи.Радиатора се вади откъм пасажера,но се сваля половината табло и централната конзолаНе е лесна работа,и както каза Пастора,не стааа пред блока
п.с. Дори се разглобява част от въздуховода под централната конзола.Arena Coast Customs
Comment
-
Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщениеСтава, но с 2 дена яко псуване и гъзурчене, както беше моя случай. После толкова съжалявах, че не съм дал 150 лева за смяната. Останаха ми няколко рапидки след това, още не знам къде не съм ги завил, успях и да си спукам долу при лоста таблото, абе мам си джеймс.
п.с. Дори се разглобява част от въздуховода под централната конзола.
---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:59 ----------
Първоначално публикувано от doiko80 Покажи съобщениезначи единственото место от кадето може да тече е от парнотоFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
абе прави ми впечатление че теч имим от радиаторчето обаче кога тече хич незнам.40 минути го деба да видя как тече но не протече.на другия ден ходих по работа и после гледам протекло около 150 грама.кво става си нямам на идея.а радиаторчето не е спукано щот го свалях трите болта беха малко хлабави и ги притегнах но пак прави некав теч.направо лудница.некой ако се сеща нещо ще сам благодаренsamo alfa romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от doiko80 Покажи съобщениеабе прави ми впечатление че теч имим от радиаторчето обаче кога тече хич незнам.40 минути го деба да видя как тече но не протече.на другия ден ходих по работа и после гледам протекло около 150 грама.кво става си нямам на идея.а радиаторчето не е спукано щот го свалях трите болта беха малко хлабави и ги притегнах но пак прави некав теч.направо лудница.некой ако се сеща нещо ще сам благодаренArena Coast Customs
Comment
-
Ако имаш теч в купето, то е логично да е от радиаторчето, още повече ако намирисва на антифриз. Флуидите имат навика да протичат при по-ниски температури - тоест, когато изстине колата и уплътненията се свият, а това надали става за точно 40 минути. Виж дали вътре в купето тече или навън. Вътре се хваща лесно, но малко занимателно - отлепяш мокета под пасажера, развиваш 2 рапидки на една пластмасова кора на пода(под мокета), развиваш 2 рапидки на кората в ляво и махаш 2 -те. Оглеждаш за мазно от антифриза по гъбичките над кутията с компютъра на колата.
Най-добре е в сервиз да го погледнат, диагнозата с парите е по-горе малко в постовете, ако е радиаторче на отоплението.Arena Coast Customs
Comment
Comment